Бізнес канцтовари

Магазин канцтоварів бізнес. Як відкрити магазин канцтоварів.
Торгівля канцтоварами хоч і не надприбутковий бізнес, але при певних умовах і невеликий магазинчик може приносити хороший прибуток. Бізнес на канцтоварах має свою специфіку, і її потрібно враховувати при відкритті магазину.
Щоб відкрити магазин канцтоварів знадобиться:
Зареєструвати підприємницьку діяльність. Оптимальний варіант ПП.
Далі знадобиться знайти приміщення під магазин з адекватною орендною платою. Щоб розмістити, вітрини і викласти товар знадобиться приміщення близько 20 – 30 м². Швидше за все, може знадобитися косметичний ремонт в приміщенні. Бажано щоб приміщення було в безпосередній близькості від навчальних закладів – шкіл, університетів.
Укласти договори з організаціями по дезінфекції, вивезення сміття, утилізації ртутьвмісних ламп.
Можна взяти в оренду місце під магазин в торговому центрі, в такому випадку проблем з перевіряючими органами буде менше.
Отримати дозвіл на розміщення рекламної вивіски в органах місцевого самоврядування та замовити виготовлення в рекламному агентстві.
Закупити торгове обладнання – вітрини, стелажі, стіл продавця.
Асортимент товару для магазину канцтоварів.
Закупівля товару це одна з основних статей витрат на початковому етапі. Товар можна закупити на оптових базах і оптових ринках, але на даний момент в цьому немає такої необхідності, виробників і торгових представників можна знайти в інтернеті. Прайс з оптовими цінами Вам вишлють на пошту, якщо умови поставки терміни і ціна Вас влаштують, відправляєте копії установчих документів і укладаєте договір на поставку. Надалі можна домовитися з постачальником про відстрочення платежу за товар на 2 тижні.
Асортимент товарів канцелярського магазину складається в основному з офісного і учнівського приладдя.
Асортимент товару складається з наступного канцелярського приладдя:
- Зошити та альбоми для малювання.
- Папки.
- Ручки.
- Олівці, фломастери.
- Різне учнівське приладдя (пенали, щоденники).
- Маркери.
- Коректори.
- Скотч.
- Лінійки і пристосування для креслення.
- Ластики.
- Степлери, дироколи.
- Друкована продукція (календарі, бланки, блокноти, книги).
- Витратні матеріали для офісної техніки (папір для принтерів, тонери, чорнило).
- Диски і флешки.
- Товари для дитячої творчості (пластилін, фарби, пензлики та інше).
- Калькулятори, батарейки і т д.
Звичайно, це не повний перелік, асортимент канцелярських товарів досить великий, але його також можна доповнити сувенірною продукцією, журналами та книгами.
Роздрібна націнка на канцтовари становить від 20 до 200%. Націнка залежить не тільки від закупівельної ціни, а й від цін ваших конкурентів. Наприклад, націнка на офісний папір становить – 25%, більше поставити не вийде, так як ціни на папір у всіх магазинах приблизно однакові. Якщо говорити про письмове приладдя (ручки, олівці, маркери та інше) то тут націнка йде від 50 до 100%. Сувенірна продукція це найчастіше спонтанна покупка, на неї націнка становить 100 – 200%.
Не можна однозначно сказати точну націнку, тут потрібно дивитися на такі фактори як ціни у конкурентів і популярність того чи іншого товару.
Щоб частина товару потім не лежала місяцями на прилавках в магазині, при формуванні списку товарів для закупівлі слід брати якомога більше позицій, але мінімальними партіями. Надалі в процесі торгівлі буде видно, який товар беруть краще який гірший, виходячи з переваг покупців, вже можна буде орієнтуватися в кількості закупівель.
Персонал для магазину канцтоварів.
Для роботи магазину знадобиться як мінімум два продавці для роботи позмінно. Заробітна плата складається з фіксованої ставки і відсотків від продажів. За кожного офіційно оформленого працівника, роботодавець платить щомісячні страхові внески. Інвентаризацію товару потрібно проводити мінімум раз на місяць.
Бізнес – канцтовари.
Специфіка бізнесу на канцтоварах полягає в його сезонності, з травня по липень торгівля дуже слабка в цей період магазин краще не відкривати. У серпні традиційно учні та студенти починають скуповувати зошити, ручки і різні канцелярські приналежності, в цьому місяці виручка може бути максимально великою. Протягом навчального року торгівля йде звичайна, за винятком січня, в цьому місяці також спостерігається спад у торгівлі.
Додатковим заробітком буде установка ксерокса і комп’ютера з принтером. Особливо це актуально, якщо магазин розміщений біля технікуму або університету, студентам часто доводиться роздруковувати реферати, курсові, методички, а також дипломні роботи. Тому якщо відкрити в магазині канцтоварів ще й копіювальний центр, то можна непогано заробити.
Схожі статті

Залишити відповідь