Бізнес канцтовари

Магазин канцтоварів бізнес. Як відкрити магазин канцтоварів.

Торгівля канцтоварами хоч і не надприбутковий бізнес, але при певних умовах і невеликий магазинчик може приносити хороший прибуток. Бізнес на канцтоварах має свою специфіку, і її потрібно враховувати при відкритті магазину.

Щоб відкрити магазин канцтоварів знадобиться:

Зареєструвати підприємницьку діяльність. Оптимальний варіант ПП.

 

Далі знадобиться знайти приміщення під магазин з адекватною орендною платою. Щоб розмістити, вітрини і викласти товар знадобиться приміщення близько 20 – 30 м². Швидше за все, може знадобитися косметичний ремонт в приміщенні. Бажано щоб приміщення було в безпосередній близькості від навчальних закладів – шкіл, університетів.

Укласти договори з організаціями по дезінфекції, вивезення сміття, утилізації ртутьвмісних ламп.

Можна взяти в оренду місце під магазин в торговому центрі, в такому випадку проблем з перевіряючими органами буде менше.

Отримати дозвіл на розміщення рекламної вивіски в органах місцевого самоврядування та замовити виготовлення в рекламному агентстві.

Закупити торгове обладнання – вітрини, стелажі, стіл продавця.

Асортимент товару для магазину канцтоварів.

Закупівля товару це одна з основних статей витрат на початковому етапі. Товар можна закупити на оптових базах і оптових ринках, але на даний момент в цьому немає такої необхідності, виробників і торгових представників можна знайти в інтернеті. Прайс з оптовими цінами Вам вишлють на пошту, якщо умови поставки терміни і ціна Вас влаштують, відправляєте копії установчих документів і укладаєте договір на поставку. Надалі можна домовитися з постачальником про відстрочення платежу за товар на 2 тижні.

Асортимент товарів канцелярського магазину складається в основному з офісного і учнівського приладдя.

Асортимент товару складається з наступного канцелярського приладдя:

  • Зошити та альбоми для малювання.
  • Папки.
  • Ручки.
  • Олівці, фломастери.
  • Різне учнівське приладдя (пенали, щоденники).
  • Маркери.
  • Коректори.
  • Скотч.
  • Лінійки і пристосування для креслення.
  • Ластики.
  • Степлери, дироколи.
  • Друкована продукція (календарі, бланки, блокноти, книги).
  • Витратні матеріали для офісної техніки (папір для принтерів, тонери, чорнило).
  • Диски і флешки.
  • Товари для дитячої творчості (пластилін, фарби, пензлики та інше).
  • Калькулятори, батарейки і т д.

Звичайно, це не повний перелік, асортимент канцелярських товарів досить великий, але його також можна доповнити сувенірною продукцією, журналами та книгами.

Роздрібна націнка на канцтовари становить від 20 до 200%. Націнка залежить не тільки від закупівельної ціни, а й від цін ваших конкурентів. Наприклад, націнка на офісний папір становить – 25%, більше поставити не вийде, так як ціни на папір у всіх магазинах приблизно однакові. Якщо говорити про письмове приладдя (ручки, олівці, маркери та інше) то тут націнка йде від 50 до 100%. Сувенірна продукція це найчастіше спонтанна покупка, на неї націнка становить 100 – 200%.

Не можна однозначно сказати точну націнку, тут потрібно дивитися на такі фактори як ціни у конкурентів і популярність того чи іншого товару.

Щоб частина товару потім не лежала місяцями на прилавках в магазині, при формуванні списку товарів для закупівлі слід брати якомога більше позицій, але мінімальними партіями. Надалі в процесі торгівлі буде видно, який товар беруть краще який гірший, виходячи з переваг покупців, вже можна буде орієнтуватися в кількості закупівель.

Персонал для магазину канцтоварів.

Для роботи магазину знадобиться як мінімум два продавці для роботи позмінно. Заробітна плата складається з фіксованої ставки і відсотків від продажів. За кожного офіційно оформленого працівника, роботодавець платить щомісячні страхові внески. Інвентаризацію товару потрібно проводити мінімум раз на місяць.

Бізнес – канцтовари.

Специфіка бізнесу на канцтоварах полягає в його сезонності, з травня по липень торгівля дуже слабка в цей період магазин краще не відкривати. У серпні традиційно учні та студенти починають скуповувати зошити, ручки і різні канцелярські приналежності, в цьому місяці виручка може бути максимально великою. Протягом навчального року торгівля йде звичайна, за винятком січня, в цьому місяці також спостерігається спад у торгівлі.

Додатковим заробітком буде установка ксерокса і комп’ютера з принтером. Особливо це актуально, якщо магазин розміщений біля технікуму або університету, студентам часто доводиться роздруковувати реферати, курсові, методички, а також дипломні роботи. Тому якщо відкрити в магазині канцтоварів ще й копіювальний центр, то можна непогано заробити.

Оцініть, будь ласка :-)
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
Пост!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *