Бізнес на парфумах: продаж розливних духів

Бізнес продажі парфумів націнка 300%. Відкриваємо власний бізнес магазин розливних духів.

У сучасному світі аромати це основа іміджу кожної людини, хороші духи для жінок або одеколон для чоловіків це невід’ємний атрибут сучасної успішної людини. Попит на парфумерію досить високий, хтось вважає за краще духи знаменитих брендів, а комусь досить звичайних парфумів.

Звичайно, не кожен може дозволити собі елітний парфум за 200 $, та й зовсім необов’язково переплачувати за бренд, якщо можна придбати аналог тих же самих духів за ціною в десятки разів дешевше.

Найцікавіше в тому, що собівартість виробництва парфумів набагато нижче їх кінцевої вартості, щоб виготовити ті ж парфуми за 200 $ знадобляться інгредієнти на суму не більше 1 $. Різниці у виробництві розливних і елітних парфумів немає, інгредієнти і технологія виробництва ідентичні. Але в брендових парфумах ви ще й переплачуєте за дизайнерський флакон, фірмову упаковку ну і сам бренд.

Духи, туалетна вода та одеколони складаються з дистильованої води і ароматів, по суті, технологія виробництва полягає в змішуванні дистильованої води і вже готових ароматів в потрібних пропорціях.

Практично в кожному торговому центрі можна знайти відділ з продажу парфумів на розлив і клієнтів на парфуми в таких торгових точках більш ніж достатньо. У такому магазині можна придбати розливні парфуми з ароматом відомих брендових духів за ціною в кілька разів нижче.

Вигода очевидна – покупець отримує ті ж парфуми за прийнятною ціною, а підприємець при цьому заробляє непогані гроші, адже накрутка на розливні парфум в роздріб складає близько – 300%.

Бізнес на парфумах: оптова закупівля розливних духів.

Знайти постачальників для оптових закупівель розливних духів, можна в інтернеті. Серед виробників розливної парфумерії найбільш відома торгова марка Reni виробник розливних духів для оптового продажу. Достатньою знайти в інтернеті сайт компанії, ознайомитися з асортиментом та зробити замовлення найбільш оптимальних позицій.

Кожна одиниця товару (парфуми, туалетна вода, одеколон) йде у флаконах по 100 мл, відповідно ви їх вже будете розливати у флакони ємністю 10 мл. Духи Reni за якістю практично нічим не відрізняються від відомих брендів, а аромати ідентичні.

Для підтримання проекту реклама в низу 🙂

При закупівлі духів не забудьте попросити продавця надати вам сертифікати якості на продукцію, це дозволить уникнути проблем з можливими перевірками з боку перевірок.

Також знадобиться закупити невеликі флакони різної ємності, в які ви будете розливати парфуми, ще знадобляться дозатори і пробники для духів.

Для торгівлі вам знадобиться як мінімум близько 30 різних ароматів для жінок і близько 20 для чоловіків.

Бізнес на парфумах: відкриваємо магазин.

Духи – це найчастіше імпульсна покупка, хто купує парфуми для себе, хто на подарунок, тому торгову точку оптимально розмістити в торгово-розважальному центрі або на вході в супермаркет. У таких місцях є постійний потік потенційних покупців і якщо розмістити там магазин парфумів, то можна розраховувати на гарний прибуток.

Під торгівлю духами вам знадобиться орендувати приблизно 4 м² площі, цього цілком достатньо, щоб встановити прилавок і вітрини.

Для здійснення торгівлі досить зареєструвати ПП, і вказати вид діяльності “Роздрібна торгівля косметикою та парфумами”.

Оптимальна система оподаткування ЕНВД.

Бізнес на парфумах: рахуємо прибуток.

Отже, візьмемо на приклад розливні парфуми Reni, з ароматом Chanel №5.

Вартість оригінальних парфумів Chanel №5 (100 мл) – 100 – 150 $.

Вартість духів такого ж аромату флакона Reni ємністю 100 мл – 4,8 $.

Духи для продажу розливаються у флакони ємністю по 10 мл.

Собівартість одного флакона парфумів (10 мл) виходить 0,48 $, з урахуванням вартості флакона повна собівартість вийде максимум – 1 $.

Націнка на розливні парфуми – 300%.

З кожного 10 мл флакона парфумів прибуток становить – 3 $.

У точці з продажу парфумів в торговому центрі можна продати близько 5 літрів духів на місяць, а це близько 1500 $ прибутку.

Це приблизні розрахунки, в кожному випадку потрібно все підраховувати індивідуально і вирішувати чи вигідний бізнес на парфумах чи ні. Роль відіграє місце в ТЦ, населеність району, наплив людей в супермаркеті та багато іншого.

Оцініть, будь ласка :-)
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
Пост!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


Warning: Unknown: open(/home/texpobut/.system/tmp/sess_vg5gshl1id4lgio1inl5dk06k2, O_RDWR) failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/home/texpobut/.system/tmp) in Unknown on line 0