Квітковий магазин бізнес

Квітковий магазин бізнес ідея. Як відкрити магазин квітів. Як правильно вибрати постачальника. Обладнання для зберігання квітів.

Бізнес на квітах в святкові дні приносить більше 200% прибутку. Жодне свято або торжество не обходиться без квіткових букетів – 8 березня, 14 лютого, останній дзвоник у школах, випускні вечори, 1 вересня, день вчителя. Звичайно яке торжество без квітів на дні народження, ювілеї, весілля. У ці свята в квіткових магазинах виручка зростає в кілька разів, квітковий бізнес приносить хороший дохід.

Але, якщо Ви вирішите зайнятися цим видом бізнесу, то повинні знати, що попит на квіти не постійний, і в цій справі є свої тонкощі, на які потрібно звернути увагу, щоб відразу не зазнати збитків замість довгоочікуваного прибутку.

Відкриття квіткового магазину можна умовно розділити на такі етапи:

Реєстрація бізнесу.

Краще буде реєстрація індивідуального підприємця із спрощеною системою оподаткування, до того ж торгівля квітами не вимагає отримання ніяких ліцензій.

Вибираємо приміщення під магазин квітів.

Основний потік клієнтів це випадкові перехожі, для яких Ваш магазин виявився по дорозі. З цього, квітковий магазин потрібно відкривати в місцях з великою прохідністю людей – біля зупинок міського транспорту, біля жвавих центральних перехресть, в підземних переходах, біля входів станцій метро, ​​біля ринків. Тут важливо пам’ятати правило – квітковий магазин, розміщений в прохідному місці, принесе Вам дохід, а в малолюдному – збитки.

Дуже часто люди купують квіти в поспіху, часто після роботи, коли людина поспішає їй нема коли шукати, вибирати магазин, він купить квіти, в першому-ліпшому магазині який буде по шляху і під рукою – біля зупинки громадського транспорту, на виході з метро, ​​в підземному переході і т д.

Обладнання для зберігання квітів.

Після вибору приміщення під магазин, його слід облаштувати належним чином. Перше на що слід звернути увагу – це установка холодильної камери для квітів.

Квіткова камера являє собою скло пакетну вітрину обладнану спліт системою або моноблоком, яка призначена для більш довгого зберігання зрізаних квітів в товарному вигляді шляхом підтримки заданої температури (від + 1 ° С до + 10 ° С), вологості, і достатньої кількості кисню.

Холодильна квіткова камера одночасно служить і вітриною для квітів, дозволяє покупцям оглядати квіти і максимально зберігає товарний вигляд зрізаних квітів. Квіткові вітрини досить часто бувають пристінкові, коли з склопакета, виготовляється фронтальна і бічні стінки, задньою стінкою служить стіна приміщення з теплоізоляцією.

Також бувають острівні вітрини, які мають всі прозорі стінки і розміщуються в центрі магазину.

Квіткова камера обладнана спліт системою, яка може підтримувати необхідну температуру для зберігання квітів. Кожен вид квітів має свою температуру зберігання, наприклад троянди рекомендується зберігати при 2 – 3 ° С, гербери 5 ° С, завдяки чому в вітрині встановлюють середню температуру для всіх кольорів. Вологість у вітрині підтримується зволожувачем повітря.

Освітлення краще встановити світлодіодне, воно набагато менше витрачає електрики, ніж економки і звичайні лампочки. Світлодіодні стрічки бувають зі світлодіодами холодних і теплих спектрів світіння, як показує практика, в вітринах обладнаних світлодіодними стрічками з діодами теплого спектру світіння, квіти виглядають краще і привабливіше. Навіть якщо у Вас в вітрині встановлені звичайні лампи, то краще змінити їх на світлодіодні стрічки.

Загалом в приміщенні магазину бажано постійно підтримувати температуру не вище 18 – 20 ° С.

Оптова закупівля квітів.

Замовлення партії квітів у постачальника (дилера) або на оптовій базі, ще краще закуповувати квіти прямо в теплиці безпосередньо у виробника. Якщо у Вас є можливість, то постарайтеся закуповувати товар безпосередньо у виробника в тепличному господарстві, але тут є один нюанс, дуже часто виробники продають квіти великими партіями і тільки під замовлення. Для квіткового магазину що тільки що відкрився розпродати велику партію квітів за кілька днів досить проблематично, квіти товар швидкопсувний, і є високий ризик зазнати збитків. З цього, на перших порах не варто закуповувати велику партію, якщо виробник не продасть дрібним оптом, то можна звернутися до дилера, зазвичай дилери можуть запропонувати невелику партію дрібним оптом за ціною дорожче, але зате Ви будете впевнені, що весь товар зможете продати, а не викидати, а якщо прогоріти – то мінімально. До того ж не всі види квітів можна купити в тепличних господарствах, велика частина квітів імпортуються з інших країн, і придбати їх можна тільки у дилерів. Рекомендується починати закупівлі з невеликої партії найбільш популярних видів – троянди, хризантеми, гвоздики, лілії, якщо сезон то і тюльпани. Будьте готові до 100% передоплати, в подальшому після декількох постійних закупівель можна розраховувати на відстрочку платежу на один тиждень.

Для підтримання проекту реклама в низу 🙂

Вибираємо асортимент квітів для продажу.

Асортимент кольорів потрібно оптимально підібрати, велика частина квітів практично не користується попитом. Основний стандартний асортимент квітів магазинів це – троянди, гвоздики, хризантеми, лілії, іриси, гіацинти, тюльпани, ромашки.

В асортимент також входять різноманітні квітучі кімнатні квіти в горщиках.

Дуже часто купують саме квітучі рослини в горщику, такий подарунок не зів’яне, і буде ще довго радувати око. Обов’язково потрібно доповнити асортимент м’якими іграшками, сувенірами, подарунковими кошиками, вітальними листівками. М’які іграшки також купують на подарунок разом з букетом, найбільш популярні білі ведмедики і сердечка. Великі вітальні листівки також користуються попитом. Зі стандартних витратних матеріалів для оформлення букетів знадобляться – плівка, обгортковий папір, різнокольорові стрічки, пакувальні пакети і т д.

Умови та термін зберігання зрізаних квітів.

У магазині існує певний графік привозу, обробки і зберігання квітів. Квіти доставляють в охолодженому стані, перед тим як їх виставити в холодильну вітрину в вази з водою і живильним розчином, їх попередньо обробляють. Для цього на кінцях стебел роблять косі зрізи під водою, щоб повітря не закупорило судини стебла, зрізають нижні кілька листів. Квіти ставлять у вазу з наповненою чистою, відстояною не хлорованою водою, з доданим флористим консервантом і виставляють у вітрину. Якщо у вітрині немає зволожувача повітря, то можна проводити цю процедуру пульвелизатором 3 – 5 рази в день.

Воду в вазах слід міняти щодня, вази миють мильним розчином кожен день. Стебла щодня промивають під проточною водою і оновлюють зрізи.

Кожен вид квітів має свою оптимальну температуру зберігання і термін зберігання до втрати товарного вигляду.

Пряме сонячне світло не повинно потрапляти на квіти.

Реклама квіткового магазину.

Як показує практика розміщення реклами на місцевому радіо і в газетах не приносить, відчутний результат, введення карток знижок теж не виправдовує результати, велика частина покупців квіткових магазинів це випадкові перехожі, тому найбільш ефективною рекламою магазину квітів буде красива яскрава вивіска і рекламний штендер встановлений біля магазину на тротуарі.

Квітковий магазин бізнес ідея. Коли окупляться вкладення?

Орієнтовна роздрібна націнка на зрізані квіти становить 50 – 150%, на кімнатні квіти в горщиках – 50%, в передсвяткові дні націнка ще більше. Велика частина покупок це оформлені букети квітів, квіти в горщиках складають близько 20% від загальних покупок.

Досвідчені підприємці радять також надавати послуги з оформлення весільних букетів нареченої під замовлення. У весільні дні (п’ятниця, субота) за попереднім записом до призначеного часу оформляється букет, зазвичай з ранку, варіант букета заздалегідь обмовляється із замовником. Вартість весільного букета нареченої в кілька разів перевищує номінальну вартість самих квітів, це непоганий прибуток для магазину.

Режим роботи квіткових магазинів з 8 до 21.00 – 22.00.

Зарплата продавця близько 7% від загальної виручки.

У перші місяці роботи в звичайні дні в магазині середня кількість покупців 15 – 20 чоловік в день. На другий рік роботи, покупців в день більше 30 чоловік. У святкові дні покупців в кілька разів більше.

Відкривати квітковий магазин рекомендується на початку лютого, в січні зазвичай спостерігається спад у торгівлі, хороший виторг на 14 лютого і 8 березня дасть хороший поштовх квіткового бізнесу.

Квітковий магазин бізнес ідея.

Оцініть, будь ласка :-)
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
Пост!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *


Warning: Unknown: open(/home/texpobut/.system/tmp/sess_qn14c7gsic1glqp55fi56uqiv2, O_RDWR) failed: Disk quota exceeded (122) in Unknown on line 0

Warning: Unknown: Failed to write session data (files). Please verify that the current setting of session.save_path is correct (/home/texpobut/.system/tmp) in Unknown on line 0