Переробка шин в крихту бізнес

Бізнес з переробки шин в гумову крихту, обладнання, технологія, фото, відео.

Переробка шин в крихту – це, по суті, бізнес на смітті, адже сировиною для виробництва крихти служать використані автомобільні покришки, які утилізуються або просто викидаються на звалище. З 1 т шин при переробці можна отримати 700 кг крихти.

Гумова крихта – матеріал, що складається з подрібнених частинок гумових виробів, при цьому крихта повністю зберігає властивості гуми. Гумова крихта виробляється з використаних шин, в свою чергу гумова крихта служить сировиною для виробництва різних виробів.

Застосування гумової крихти:

Крихта (фракція 2 – 5 мм) – застосовується як компонент для засипки штучних покриттів тенісних, футбольних полів, спортивних, дитячих майданчиків.

Крихта (фракція 0,5 – 1 мм) – застосовується як добавка для асфальтного бітуму, підвищує його якість.

Крихта (фракція 0,1 – 0,5 мм) застосовується для виробництва гумотехнічних виробів, автомобільних шин.

Гумова крихта застосовується для виготовлення гумової плитки, бордюрів, сходинок і інших виробів.

Виробництва з переробки шин в гумову крихту дуже поширені в європейських і західних країнах, у нас цей напрямок бізнесу з’явився порівняно недавно.

Устаткування для переробки шин в гумову крихту.

Для відкриття виробництва по переробці шин, знадобиться відповідне обладнання, яке складається з наступних вузлів:

Верстат вижимач дроту з боковин.
Верстат для вирізання посадкового кільця.
Різач колеса.
Стираючий апарат.
Вібросито грубої очистки.
Магнітний сепаратор.
Транспортери.
Повітряний сепаратор.
Вібросито тонкого очищення.

На даний момент на ринку присутнє обладнання європейських виробників – це, перш за все якість, ефективність, надійність, але висока ціна. Китайське обладнання порівняно недороге, але сумнівної якості. Устаткування вітчизняних виробників – оптимальне співвідношення ціни і якості.

При виборі обладнання, перш за все, орієнтуйтеся на якість виробленої крихти, якщо обладнання яке переробляє крихту не відповідає стандартам, то знайти ринки збуту буде дуже проблематично. Гумова крихта повинна бути високої якості і відповідати досить жорстким стандартам!

Технологія переробки шин в крихту.

Процес переробки шин складається з наступних етапів:

Підготовка. Огляд шин і видалення сторонніх предметів.

Видалення посадочного кільця з шини.

Вижимання з боковин шини метал.

Шина розрізається на стрічки.

Стрічки гуми подаються по конвеєру в шредер, де вони подрібнюються на ще менші шматки (чіпси).

Чіпси подаються на роторну дробарку, де подрібнюється на крихту.

Наступний етап – сепарування, видалення металевого корду, видалення текстильного корду.

Далі крихта потрапляє на вібросито, де вона сортується на фракції.

Готова продукція відправляється на склад.

Бізнес переробка шин в гумову крихту.

Щоб зареєструвати бізнес з переробки шин, знадобитися отримати ліцензію для збору і заготівлі відходів гумових, адже по суті шини це екологічно шкідливі відходи. До того ж підприємства, автобази віддають шини на утилізацію, натомість їм потрібно підтверджуючий документ, про утилізацію.

Саму ліцензію отримати не складно, потрібно звернутися до державної екологічної інспекції та надати перелік документів:

  • Установчі документи.
  • Документ на приміщення (договір оренда).
  • Сертифікат на автоваги.
  • Сертифікат на обладнання з переробки.

Розташовувати цех по переробці потрібно тільки в виробничих зонах або в санітарній зоні дальше від житлових будівель. Також потрібно в СЕС дізнатися перелік вимог до виробництва з переробки шин.

Щоб розмістити, обладнання знадобиться приміщення площею – 150 – 200 м², також додатково склад сировини та готової продукції.

Після переробки шин, отримуємо:

  • Крихту кількох фракцій (приблизно 70% від загальної ваги шин).
  • Дроблену високолеговану сталь.
  • Подрібнений текстиль.

Як було вже сказано переробка шин в крихту – це бізнес практично на смітті, проблема утилізації шин в нашій країні актуальна і подібне виробництво досить перспективне, якщо враховувати доступність такої сировини для переробки.

Оцініть, будь ласка :-)
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
Пост!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *