Продаж морозива на вулиці

Продаж морозива бізнес. Устаткування і дозволи для вуличного продажу морозива.

У літній період продажі морозива різко зростають у декілька разів, і на цьому підприємці заробляють непогані гроші. Холодильні скрині з морозивом з’являються на кожному кутку, націнка на морозиво в упаковці складає більше 100%. Заробити на продажу морозива можна з мінімальними вкладеннями, все, що для цього знадобиться, так це морозильна скриня, встановлена на візку, захисний зонт і жваве людне місце.

Устаткування для продажу морозива.

Отже, що ж потрібно для вуличної торгівлі морозивом:

Морозильна торгова скриня з прозорим верхом.
Візок під скриню.
Захисна парасолька від сонця.
Стілець для продавця.
Товар – різні види морозива в упаковці.

Продаж буде здійснюватися з морозильної скрині, яка встановлюється на спеціальний візок обладнаний колесами і захисним козирком.

Скриню можна взяти в безкоштовну оренду практично у будь-якого постачальника морозива, але з умовою, що в ньому буде продаватися тільки продукція цього постачальника. Ви отримуєте морозильну скриню з рекламною символікою, в деяких випадках і захисний зонт.

В цьому випадку скриню купувати не потрібно і це економія, але іноді постачальники в розпал сезону поступово піднімають закупівельні ціни на морозиво, тому це потрібно враховувати і заздалегідь обговорювати з постачальником.

Другий варіант – купити морозильну скриню, в цьому випадку Ви вже зможете закуповувати морозиво у будь-якого постачальника або виробника. При покупці морозильника слід в першу чергу звернути увагу на клас енергоспоживання.

Найменше споживають електрику скрині з класом А + і А ++ близько 2 кВт на добу, від морозильників класу В краще відмовитися, споживають вони більше 6 кВт на добу.

Додатково потрібно буде придбати рамний візок під скриню, деякі скрині вже обладнані невеликими колесами, але надовго таких коліс не вистачить, вони не призначені для щоденного використання.

Продаж морозива на вулиці.

Для успішної торгівлі, скриню з морозивом треба розташувати в людному прохідному місці, яким може бути жвава вулиця, вхід біля ринку, парк атракціонів, парк відпочинку, пляж, набережна та ін. Для цього потрібно звернутися в місцеву міську адміністрацію, і поцікавитися, які місця відведені під вуличну торгівлю.

Торгову скриню потрібно розташовувати в місці, де є можливість підключитися до електромережі, це може бути поруч кіоску або магазину. Буде потрібно домовлятися з власником найближчого кіоску чи магазину про можливість підключення до мережі. Натомість Ви оплачуєте йому вартість електрики споживаної морозильником + невелику подяку.

Ще одне важливе питання, це зберігання скрині в нічний час. Тут є два варіанти.

Перший варіант – забирати скриню на ніч, вантажити на газель, а вранці назад привозити.

Другий – знайти найближче приміщення і домовитися з господарем про зберігання за помірну плату. Наприклад, якщо торгівля здійснюється на території парку атракціонів, то можна знайти підсобне приміщення і на ніч відкочувати скриню туди для зберігання. У будь-якому випадку потрібно шукати варіанти.

Дозволи для торгівлі морозивом.

Для торгівлі морозивом на вулиці знадобиться оформити ПП.

Роздрібна торгівля морозивом і замороженими десертами.

Систему оподаткування краще вибрати – єдиний податок на поставлений дохід, щомісяця сплачуєте фіксовану суму (тільки в робочі місяці, в інше час, коли не торгуєте платити не потрібно). Щокварталу відправляєте звіт в податкову поштою.

У пенсійний фонд оплачуєте внески.

Вуличну торгівлю морозивом потрібно узгоджувати з СЕС, якщо Ви продаєте не м’яке морозиво власного приготування, а упаковане морозиво, то особливих вимог до Вас не буде. Буде потрібно надати стандартний перелік документів – сертифікат на продукцію та обладнання (морозильну скриню), санітарну книжку продавця і виконати вимоги вуличної торгівлі (наявність робочого одягу продавця та інше).

Бізнес на вуличній продажу морозива.

Для щоденної роботи знадобиться взяти на роботу двох продавців, графік роботи позмінний.

Як показує досвід підприємців які займаються вуличною торгівлею морозивом, найбільш ефективним варіантом буде відкриття відразу кількох точок з продажу морозива. Одним з плюсів такого бізнесу є його мобільність, якщо в певному місці торгівля не піде можна пошукати більш прибуткове місце.

Також слід відзначити високий попит на морозиво в жарку погоду і роздрібну націнку більше 100%. Бізнес на морозиві сезонний, і триває з травня по серпень.

Оцініть, будь ласка :-)
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
Пост!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *