Як відкрити магазин нижньої білизни

Магазин нижньої білизни бізнес. Як відкрити магазин нижньої білизни.

Нижня білизна дуже вигідний і зручний товар, має незначну вагу і об’єм, його зручно складувати і здійснювати доставку при продажу через інтернет магазин. Роздрібна націнка на нижню білизну в магазинах становить близько 100%.

Як відкрити магазин нижньої білизни.

Оскільки нижня білизна це дуже компактний товар, який займає дуже мало місця, то для відкриття магазину цілком вистачить невеликого приміщення або відділу в торговому центрі площею близько 15 м².

Такого приміщення цілком вистачить, щоб виставити достатню кількість товару на продаж, і зробити примірювальну, приміщення під склад як таке не знадобиться, частину товару можна скласти в компактні ящики.

При виборі приміщення під продаж нижньої білизни дуже важливо, щоб торгова точка була в людному прохідному місці, оскільки нижня білизна часто це спонтанна покупка і якщо магазин знаходиться, скажімо, в торгово розважальному центрі, ймовірність покупки зростає.

Наявність зовнішніх вітрин з розміщеними зразками товару істотно підвищує відвідуваність магазину.

Якщо встановити зовнішню вітрину немає можливості, можна встановити на фасаді магазину рекламні банери з повнорозмірною печаткою.

Такий вид реклами також дуже добре привертає потенційних клієнтів.

Обладнання для магазину нижньої білизни.

Для магазину нижньої білизни знадобиться таке обладнання:

  • Манекени підвісні.
  • Вішалки.
  • Стелажі.
  • Дзеркала для примірочної.
  • Стіл продавця.
  • Касове устаткування.
  • Комп’ютер, програмне забезпечення та сканер штрих кодів для обліку товару (необов’язково за бажанням).
  • Магнітні рамки на товар і уловлювач, щоб уникнути крадіжок з магазину (необов’язково за бажанням).

Закупівля товару для магазину нижньої білизни.

Оптових постачальників нижньої білизни можна знайти в інтернеті, досить вибрати кілька, зв’язатися з ними і попросити вислати прайси з цінами на товар. Порівнявши оптові закупівельні ціни і роздрібні в торгових точках вашого міста, можна прикинути середню націнку на товар.

Щоб відбити оренду приміщення, з / п продавцеві, податки і працювати в прибуток, націнка на товар повинна бути не менше 100%. Якщо націнка виходить менше, шукайте інших постачальників інакше є високий ризик що бізнес прогорить.

Закуповувати товар можна також в Китаї, для цього знадобиться знайти на китайських інтернет майданчиках надійного посередника в Китаї. Розмірна таблиця на нижню білизну китайського виробництва відрізняється від європейської і української.

Яку кількість товару потрібно закупити.

Для підтримання проекту реклама в низу 🙂

Знадобиться закупити достатню кількість товару, щоб заповнити вітрини, магазин не повинен бути напівпорожнім. Частина білизни виставляється на продаж комплектами, інша частина окремо бюстгальтери і трусики.

Бюстгальтери з різними типами і формами чашок, з щільною і м’якою чашкою, з бретельками і без, з кісточками (каркасом) і без них.

Види бюстгальтерів:

  • Класичний закритий.
  • Анжеліка.
  • Push-up
  • Корбей.
  • Балконет.
  • З швами на чашці.
  • Боді.
  • Бенд.
  • Для годуючих.
  • Спортивні.
  • Бюстгальтер топ.
  • Корсет.
  • Комбінація.
  • Пеньюар.

Види жіночих трусиків за розміром – maxi, midi, mini.

За кроєм – сліпи, стрінги (G, V, T, C), джей – стринг, шортики стринги, танга, боксери, шортики, Тонг, деван – дерьер, бікіні, пейдженсліп

Нижня білизна може виготовлятися з різних матеріалів – бавовна, нейлон, віскоза, еластан тощо. Традиційно найбільш популярна нижня білизна з бавовни.

Бажано щоб на кожну модель були всі розміри, особливо це стосується класики. Традиційно найбільш ходові кольори нижньої білизни це білий і чорний, вони завжди користуються попитом, і є в гардеробі у кожної жінки, за ними йдуть бежевий, червоний, бордовий і інші кольори.

Асортимент товару можна урізноманітнити жіночими колготками і панчохами, правда націнку на колготки встановити вище 30% не вийде, вони є в продажу з мінімальною націнкою навіть в продуктових супермаркетах.

Бізнес магазин нижньої білизни.

Для відкриття магазину буде достатньо зареєструвати ПП.

Якщо не хочете самі стояти біля прилавка, знадобиться взяти на роботу двох продавців для роботи позмінно, а це додаткові витрати на зарплату і податки. Тому на початковому етапі краще самостійно вникати в торгівлю і долучити до справи свою сім’ю.

Звичайно, прибуток магазину залежить від товарообігу, якщо магазин розміщений в жвавому місці, то бізнес на нижній білизні буде прибутковим. Якщо говорити про невелику торгову точку площею 15 – 20 м² розміщеною в торговому центрі, то така точка при націнці товару 100 – 150% приносить щомісяця чистий прибуток з вирахуванням оренди, податків, з / п продавцеві, і інших витрат – понад 1000 $.

Якщо говорити про точку біля метро, ​​то можна розраховувати щомісяця на чистий прибуток 2000 – 3000 $, незважаючи на те, що і оренда зовсім, крихітного місця до 10 м² обійдеться більш ніж 500 $ в місяць.

Деякі магазини нижньої білизни встановлюють роздрібну націнку 300%, така націнка виправдана, якщо поруч немає конкурентів, відповідно і можна розраховувати на щомісячний прибуток в 2000 – 3000 $.

Нижню білизну можна також продавати через інтернет, але не багато наважуються купувати в інтернеті товар, тому що він вимагає примірки.

У висновку хотілося б відзначити, що відкривати магазин з продажу жіночої нижньої білизни, виправдано тільки в центральних і густонаселених районах, міста, в спальних районах відкривати такий магазин не має сенсу, щоб отримати хороший товарообіг місце розміщення магазину має дуже важливе значення.

Оцініть, будь ласка :-)
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
Пост!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *