Як відкрити секонд-хенд

Секонд-хенд – бізнес ідея. Як почати бізнес секонд-хенд.
Щоб відкрити секонд-хенд магазин знадобиться досить скромний капітал, невелике приміщення і трохи розібратися в тонкощах цього бізнесу. Постійний попит і хороша націнка дозволять окупити вкладені кошти в перші місяці роботи.
Секонд-хенд – це речі, які вже були у вжитку, закуповуються оптовими партіями в Європейських країнах і в Америці, де збором, сортуванням і продажем секонд-хенду займаються спеціалізовані підприємства. У країнах з більш розвиненою економікою, населення може частіше дозволити собі купувати нові речі зокрема одяг кожен сезон, речі, що були у використанні, але в придатному стані прийнято віддавати на благодійність. Для цього на вулицях міст існують спеціальні контейнери, куди люди складають речі зокрема одяг, надалі контейнери з речами забирають організації для подальшого сортування та пакування. Секонд-хенд оптовими партіями закуповується і доставляється до нас, для подальшої реалізації населенню.
Перед тим як відкрити секонд-хенд магазин або торгову точку слід знати, що секонд-хенд ділиться на дві групи:
Оригінал – це одяг, взуття, та інші речі, які люди самостійно упаковують і здають в благодійні організації, такі речі не сортуються і продаються в оригінальній упаковці.
Сортований – речі після збору піддаються сортуванню за певними критеріями:
Якість (Екстра, Крем, Люкс) – брендові речі найкращої якості, нові або майже нові з бірками.
1 сорт – речі високої якості без слідів зносу.
2 сорт – речі з присутністю слідів невеликого зносу.
3 сорт – речі зі слідами сильного зносу, як правило практично не придатні для подальшого використання і призначені для технічного текстилю, дрантя.
Класифікація по сезонності: – літній, зимовий, весняний, осінній, демісезонний.
Класифікація за типом: – сорочки, штани, спідниці, куртки, взуття і т д.
Гендерна класифікація – чоловічий, жіночий, дитячий.
Як відкрити секонд-хенд.
Щоб відкрити секонд-хенд магазин з мінімальними витратами, знадобиться скромний стартовий капітал і власну участь у закупівлі, сортування і продажу товару.
1.Вибор приміщення для магазину.
Магазин секонд-хенду можна розташувати в провулку вулиці з жвавим рухом, для цього достатньо на повороті з вулиці в провулок встановити покажчик з рекламою магазину. Також слід зазначити, що під магазин не буде потрібно приміщення з дорогим ремонтом, цілком достатньо, косметичного ремонту, головне щоб приміщення було чистим і акуратним. Ніяких особливих вимог пожежна інспекція та СЕС до торгівлі секонд-хендом не пред’являють.
Організувати бізнес на секонд-хенді можна на ринках, де речі розкладаються на столиках і розкладачках. Знадобиться лише укласти з адміністрацією ринку договір оренди.
2. Обладнання магазину.
Мінімальний набір обладнання: вішалки і лотки для одягу і примірювальна з дзеркалом. У деяких магазинах речі скидають в дитячі манежі або в коробки, тут тонкий розрахунок на психологію покупця, людина витратив час на знайдену потрібну річ все одно її купить, адже на її пошуки було витрачено час.
3. Вибір постачальників.
Найбільш вірним рішенням буде співпраця і закупівлі товару у одного постійного постачальника, це дозволить отримувати постійні взаємовигідні рішення – знижки, систему бонусів, додаткові акції. Для оптової компанії Ваш магазин стане важливою торговою точкою, і високу якість товару для Вашого магазину буде забезпечено.
4. Який асортимент товару надавати покупцям.
Визначити попит на той чи інший товар при відкритті секонд-хенд можна тільки досвідченим шляхом, рекомендується для початку торгувати невеликою кількістю різноманітного одягу чоловічого, жіночого, дитячого з різних цінових категорій. Той вид одягу, який користується попитом, повторно закуповується, решта краще продати за собівартістю. У торгівлі секонд-хендом важливу роль для залучення постійних покупців, грає часте оновлення товару – новий завіз. Чим частіше на дверях магазину буде з’являтися вивіска – новий завіз, тим більше буде охочих поглянути на новий товар.
Товар закуповується у оптовиків тюками, в магазині сортується за якістю та зносом, і продається на вагу або з вказаною ціною на кожній речі, в залежності від її ступеня зношеності існує своя цінова категорія. Якщо річ має бірку і в відмінному стані, то і націнка на неї буде вище. Попит на одяг з Європи існує постійно, це обумовлено не тільки низькою ціною, але і ексклюзивністю, можна придбати річ, якої немає в наших магазинах.
Секонд-хенд – бізнес ідея. Як відкрити секонд-хенд.
Схожі статті

Залишити відповідь