Як створювати і для чого використовувати бізнес-акаунти в Viber

Viber планує «замкнути» на собі користувачів смартфонів
22 листопада Viber оголосив про нову опцію для українських компаній – компанія пропонує брендам створювати профілі в месенджері і спілкуватися там з клієнтами.
«На відміну від паблік-чатів, новий канал комунікації дозволяє не тільки публікувати контент, але і отримувати повідомлення від користувачів і взаємодіяти з ними в персоніфікованому форматі – завдяки інтеграції з CRM-системою бренду або чат-ботів», – відзначили представники Viber в ході презентації нового сервісу.
Таким чином компанія розраховує залучити до себе представників бізнесу. В рамках цієї ж стратегії Viber планує запустити спеціальний додаток для управління паблік-акаунтами.
«Ця програма дозволить бізнесу самостійно спілкуватися з користувачами. Завантажити його можна буде безкоштовно. Після підключення «паблік-аккаунт менеджера» компанії зможуть самостійно вести діалог з якоюсь кількістю користувачів, які до них звертаються », – пояснив глава Viber в Україні і країнах СНД Євген Рощупкин. Це рішення – альтернатива CRM-систем і чат-ботів, які більше підходять для великого і середнього бізнесу.
Менеджер паблік-акаунтів вийшов на ринок в грудні. Але створити профіль компанії в Viber і почати залучати в свій паблік-аккаунт аудиторію можна до сих пір.
Як розвивати паблік-аккаунт в Viber?

КРОК 1 – СТВОРИТИ ПАБЛІК-АККАУНТ

Паблік-акаунти доступні тільки в останній версії Viber – для переходу в неї варто оновити додаток. Після поновлення в розділі «паблік» з’являється кнопка «створити паблік-аккаунт».

Для створення профілю потрібно вказати кілька атрибутів:

  • Назва аккаунта (максимум 75 символів і без згадок зареєстрованих брендів (Viber, McDonald’s і т.д.)
  • Категорія і підкатегорія (необхідно вибрати зі списку)
  • Опис
  • Зображення обкладинки (добре виглядає квадратне)
  • Сайт
  • Електронна пошта
  • Крім електронної пошти, всі атрибути відображаються в профілі паблік-аккаунта.

КРОК 2 – ЗІБРАТИ АУДИТОРІЮ

Для підтримання проекту реклама в низу 🙂

Після створення паблік-аккаунта його адміністратори можуть почати публічний чат і транслювати контент читачам. Опублікований аккаунт потрапляє в спеціальний довідник. Користувачі зможуть знайти його, задавши назву або ключові слова в пошуку.
Найпопулярніші профілі відображаються на вкладці «Знайти» в додатку, проте власники паблік-акаунтів ніяк не можуть впливати на процес відбору в цю вкладку.
Як залучити користувачів в паблік-аккаунт:

Запросити друзів зі списку контактів в Viber

  • Поділитися паблік-аккаунтом в соцмережах, по електронній пошті або у вигляді посилання
  • Створити кнопку Viber на своєму веб-сайті
  • Створити тематичні «наклейки», при скачуванні яких користувачі будуть автоматично підписуватися на певний паблік-аккаунт (для цього потрібно звернутися в службу підтримки Viber).

КРОК 3: НАСТРОЙКА ОСОБИСТИХ діалогів чи ботів

До запуску спеціального менеджера публічних акаунтів організувати двосторонній зв’язок з користувачами можна тільки через партнерські системи управління або за допомогою чат-ботів. Зараз Viber пропонує звернутися до шести сервісів. Після інтеграції одного з них власники паблік-акаунтів зможуть підключити до профілю опцію особистих повідомлень.

Партнерські системи для чату ботів і особистих повідомлень

  • Smooch.io (до 2,5 тис. Повідомлень в місяць безкоштовно, більше – від $ 99 в місяць)
  • Orat.io (від $ 5 за одного оператора в місяць)
  • JivoSite (базова версія до 5 операторів безкоштовно, більше – близько 190 грн за одного оператора в місяць)
  • OmniDesk (14 днів безкоштовно, потім $ 10-15 на місяць або $ 100-150 на рік)
  • LiveTex (базовий тариф – близько 300 грн на місяць за одного оператора)
  • бот-платформа Sequel (реєстрація безкоштовна)

Навіщо це все?
В Україні у Viber є близько 16 млн зареєстрованих користувачів. «Месенджери – це соцмережі ближнього кола, де користувачі спілкуються зі своїми рідними та друзями. Паблік-акаунти дозволяють брендам комунікувати зі своїми клієнтами, не витягуючи тих зі звичного середовища », – зазначив в ході презентації комерційний директор Viber Ідо Йунхельсон.

PS: На жаль на час написання статті – Viber припинив реєстрацію паблік чатів на невизначений термін, але ті що втигли зареєструвати хоть один паблік акаунт може і далі їх створювати як і я. Тому якщо вам потрібно створити паблік акаунт Вайбер – пишіть в коментарях або в Зворотній зв’язок.

Оцініть, будь ласка :-)
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)
Loading...
Пост!

One Response to Як створювати і для чого використовувати бізнес-акаунти в Viber

  1. Роман сказав:

    Зараз viber закрив можливість створювати паблік акаунти. Але я можу допомогти в його створенні. Звертайтеся Viber: +380995340243

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *